Sjuk

Jobbsökandet gav väl ingen större framgång igår heller,
det är inte många ställen som behöver anställa nytt folk direkt...
Så det är väl att hoppa in på något ställe som vikarie ibland man får hoppas på..
Stör mig på att det bara är massa "killjobb" lediga, typ tekniker, mekaniker osv
eller sådana jobb man måste ha utbildning för, ni vet,
psykolog, tandreglerare, chefsjobb, socionom, sjukgymnast...
Har sökt typ 12 jobb hittills iaf.
På allt från caféer/restauranger till dagis och ålderdomshem.
Skulle ha fortsatt söka idag,
men guess what?
Jag har blivit sjuk. Jävla skit. Det är bara för att jag sa häromdagen:
"Fasen vad längesen jag var sjuk nu, så himla skönt!"
Gaah!
Orkar typ inte göra någonting så ska tillbaka till sängen snart och titta
på massa filmer eller nåt...
Får hoppas på att det bara är något tillfälligt som går över snabbt,
vill inte vara sjuk i helgen!



GÖR MIG FRISK!

Började känna mig dålig igår,
men det gick bra att undervisa iallafall!
Sedan hämtade min goooooing mig och vi åkte hem till honom
och hade det mysigt.
Kollade på Into the blue,
den var ju sådär men det gjorde inget,
Var ju HAJAR med i filmen + två snyggingar (Paul Walker och Jessica Alba),
och så hade jag ju min snygging att kramas med samtidigt också ;)
Sedan åkte vi hem till mig o sov.
Uhh ville verkligen inte att han skulle lämna mig imorse :(
Ikväll ska han få ta hand om mig minsann
och ge mig massa glass ;)

Nu måste jag betala klart alla räkningar
innan jag kan go back to bed!

L♥ve M

Kommentarer
Postat av: karin

bli frisk ja!

2009-01-29 @ 16:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0