Onsdag

Mästerkocken Madde! Okej, inte den svåraste maträtten,
men fasen vad god maten blev igår ;P




Älskling ser ut som han vill döda mej ;P


Haha sötis

Blev skitmysigt igår!
Natten däremot... My Goooooood!
Kunde inte sova nånting pga min jääävla allergi som gjorde att det kliade
på varenda del av min kropp hela natten
bara för att jag egentligen inte tål svart
och Ea har svarta lakan + att jag inte tål något annat tvättmedel utom ett, vilket inte han har såklart..
Det går bra någon natt, men sover jag där flera nätter i rad är det fan kört.
Det var verkligen omöjligt att somna, fyfan!
Låg bara och hade panik hela natten och kliade sönder mig medan Ea låg bredvid och snarkade... Uhhh..
Så när Ea åkt till jobbet kvart över 6 imorse klädde jag på mig, packade ihop mina grejer
och cyklade hem.
vääärldens isigaste och slaskigaste väg,
tar i vanliga fall högst 10 min att cykla från Ea och hem,
nu tog det över en halvtimme bara för att det fan inte gick att cykla ordentligt för att man bara gled,
fick gå med cykeln mestadels, i slaskpölar med is under, i små tygskor,
halv sju på morgonen, trött som ett as, kul den...
Tog en dusch när jag kom hem och gick och la mig igen,
med känslan av att mitt humör fortfarande skulle suga när jag vaknade igen
och att hela dagen skulle bli ett helvete.
Men jag hade fel som tur var,
för när jag vaknade förut var jag på bra humör faktiskt!
Behövde väl bara få sova ordentlgt några timmar....
Så, nu har jag klagat färdigt.

Ska strax äta, sedan koreografera och ikväll ska jag undervisa igen. Kuul :)
Saknar redan min älskling! Hoppas han vill leka med mig igen ikväll efter dansen.
Imorgon börjar jobbsökandet på allvar! Wish me luck...

PUSSHAJ

Kommentarer
Postat av: W A R G

Det är superlätt! Man drar plattången uppifrån och ner och skruvar på den :) Brukar se naturligt och fint ut! Hur går det med dansen nu då?

2009-01-21 @ 21:23:06
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: malin

ja verkligen! vi får försöka planera in det :) Puss

2009-01-22 @ 11:29:28
URL: http://maaliiiinjohansson.blogg.se/
Postat av: joyce

FÖR ER SOM TRÄNAR/skolgympa VAR MED Å TÄVLA OM DEN FINA

SPORTKLÄDER FRÅN HM



KRAM

2009-01-22 @ 14:44:07
URL: http://ladiijoyce.blogg.se/
Postat av: lilla

hehehehehehehe längesen jag var här kramkram

2009-01-23 @ 16:20:35
URL: http://www.metrobloggen.se/lilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0