Jobbsökande dag 3

Var så himla trött igår när jag kom hem vid halv 12, så bara duschade och la mig direkt.
Men dansen gick skitbra och det var sååå kul :D T.o.m. baletten var rolig ;)
Det gick lika bra i måndags också, eller ja, jazzen/jazzfunken iaf,
vi bestämde oss för att strunta i lockingen eftersom den var framflyttad från
halv 8 till 8 istället, och eftersom våran buss går 20.35 så skulle vi isf hinna vara med 20 minuter bara
innan vi skulle behöva springa till bussen, och betala 1350 spänn för det liksom?
Vi KAN ju ta bussen 22.35 istället men det blir så drygt att vänta 1½ timme (lockingen slutar 21)
på bussen så sent när man är jättetrött, plus att det blir en timmes väntan mellan
jazzen (som slutar 19) och lockingen då med, drygt! Funkar kanske ett tag men tror jag och Mikaela
skulle tröttna på det rätt snabbt och hoppa av efter halva terminen ändå isf :P
Rörigt, förlåt, jag vet, men ni fattar om ni koncentrerar er ;P ^^
På tisdagar däremot måste vi åka hem 22.35 men det är lugnt för då slutar streeten 21.30
så det blir bara en timmes väntan, plus att streeten börjar 10 min efter baletten så då blir det ingen väntan där.
JAJA, nu blir lockingen borta iaf, tråkigt men så är det...
Det var iaf SKITKUL att vara tillbaka på Dansstudion igen!

Jobbsökandet igår gick ju däremot sådär alltså...
På de flesta ställena jag var på hade de inga planer på att anställa nytt folk,
precis som jag anat men inte hoppats på,
och på andra ställen ville dom att man skulle ha vissa utbildningar osv..
Men jag försökte iaf!
Får se om någon av dem hör av sig om lite extrajobb ibland iaf..
Inte lätt att få jobb i Säffle inte!
Men jag ger inte upp,
har skrivit ut massa CV:n till så idag ska jag ut på stan och fortsätta söka, söka, söka!

Ikväll ska jag undervisa igen, ser fram emot det som vanligt :)
Nu måste jag iväg!

Wish me luck!



L♥ve M

Kommentarer
Postat av: mikkaan

ojoj såna ben skulle man inte säga nej till :O:O

2009-01-28 @ 15:02:54
Postat av: Annonsera.blogg.se

Nu har vi sparkat igång våran roliga köp och sälj sida!

Kom in och fynda, eller lägg ut dina egna annonser helt gratis!

Vi syns där!

2009-01-28 @ 15:21:47
URL: http://annonsera.blogg.se/
Postat av: Madde

vadåå vi har väl snäppet hetare ben du o ja mikkan, tycker du inte.....?;)

2009-01-29 @ 12:28:24
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0