Mys o feeest

Vilken mysig dag det var igår!
Den började med (en lång sovmorgon och sedan) fika på förmiddagen för att morfar hade namnsdag,
åt årets första semla :) Hembakad dessutom, såå god!
Sedan låg jag i min säng och tittade på massa One Tree Hill-avsnitt,
innan det var dags för att laga mat med mamma: nachos/tacos/tortillas :)
Vi dukade i finrummet och så åt jag, mamma, mormor, morfar,
Daniel, hans flickvän Mery, Andreas, hans flickvän Amanda,
jag och min Ea, och efter en stund även Karin
tillsammans :)
Jättegott och jättemysigt!

 
Vi fick hämta extrastolar och knö ihop oss ;P




Ea chillar i väntan på maten haha

Sedan åkte jag, Karin och Ea till systemet och sist till ICA,
innan Karin åkte hem och jag och Ea fortsatte att mysa hemma hos mig.
Sedan skulle han på innebandy så då blev det myskväll med mamma istället,
och sjäälvklart Let's Dance.
Var ju inte många roliga kändisar som var med men....
Blir nog roligare att titta på längre fram när alla de tråkiga åkt ut ;P
Hade iallafall chips, popcorn, choklad, cashewnötter och cola
så jag klarade mig ganska bra;) Haha, vilken jävla fetisdag!

Nu ska jag iallafall in i duschen och sedan göra min snygg
för ikväll är det fest igen!
Blir Karlstad och Nöjes ikväll med Fia och Maja och jävlar vad kul vi ska ha ;)
Kameran följer med så vi får väl se om jag har några roliga bilder att bjuda på imorgon ;P

Ha en skitbra lördag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0