You can have whatever you like

En pizza sitter nu fint i magen och strax ska jag in i duschen.
Sov hos Ea inatt och var kvar där under dagen när han var på jobbet
och diskade väärldens diskberg, dammade, dammsög, städade badrummet o grejade..
Vad gör man inte för sin älskling...;)
Haha fattar inte varför det är så mkt lättare att städa hos andra än att ta tag i sin egen städning/tvätt?
Äh, det är väl för att det är kul att överraska och göra någon glad! :)



Igår jobbade jag igen äntligen.
På kvällen var vi hos Ea's föräldrar och myste.
Kollade på Idrottsgalan och så och käkade kladdkaka :)
Missade tyvärr början av programmet men...=(
Det var mycket roligare att se på än det brukar vara tycker jag!
Robert och Björn Gustafsson är ju helt sjukt roliga ihop, hahaha!
Fast Robert som Per Gessle var bäst ;)
Blev jäkligt berörd när Timo sjöng också, ååh så fint!
Sedan skrev vi ut en massa CV:n till mig så nu jäklar ska jag söka jobb!

Snart kommer baby hem från sitt jobb och då blir det mat igen, haha.
Vi ska åka och handla och sedan laga mat och mysa i lägenheten :)
Gött gött gött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0