You're my everything

Faan vad kul det var på dansen idag! :) Längtar redan till nästa gång :D
Blir grymt det här ;)
Har myst med Ea hela kvällen efter dansen, vi åt kvällsmat och kollade på Fucking Åmål, hahaha!
Dags att sova nu!

Imorgon blir det Karlstad på förmiddagen för möte med Dans i Värmland igen,
sedan blir det nog några timmar på stan innan jag åker hem och myser med min kära pojkvän ;)
Haha, jag veeet vad ni säkert tänker, och ja, jag är med honom typ jämt,
meeeen när jag bara har en enda kompis kvar i Säffle (Mikaela),
som jag nästan aldrig är med längre fast båda vill (?!)
så är det väl klart att jag är med the lööööve of my liiife när jag ändå inte har något bättre för mej,
älskar ju att vara med honom :) Bästa sällskapet i världen!
Och jag är fortfarande sådär skönt nykär, tänker på honom jämt när vi är ifrån varandra
och vill vara med honom hela tiden! Så är det bara! :)
Nog om det. Nu blir det sängen. Hopps jag kan somna bara,
blir nog svårt med tanke på att jag vaknade tre idag ;P



Natti ♥

Kommentarer
Postat av: mikkaan

haha kanske för att varje gång jag frågar ¨så har du redan bestämt med honom? :P så jag har gett upp hoppet nu serru...

2009-01-19 @ 19:34:29
Postat av: Madde

mikkan: varje gång du frågar? en gång i kvartalet menar du.....?;P

2009-01-20 @ 16:58:51
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0