And all I've got is your hand

Jag har verkligen inte ett skit att göra ikväll. Kan inte bestämma mig för om jag tycker det är tråkigt eller skönt. Båda kanske..Vet att jag borde både städa o träna, men vägrar bådadera en fredagkväll! Funderar på att bädda ned mig i sängen o läsa i massa timmar, men jag har så mkt tankar som flyger runt i huvudet så det känns inte som jag skulle kunna koncentrera mig speciellt bra.. Funderar på att höra av mig till någon kompis men jag har inga pengar på mobilen o jag hatar hemtelefoner ;P Nejdå, eller jo det gör jag, men det är ju självklart inte det som hindrar mig. Vet helt enkelt inte om jag har lust, vet inte vad jag vill göra. Är inte på speciellt bra humör, har varit irriterad hela dagen (sömnbristen visar sig....) o är sådär svag som man är vissa dagar, ni vet sådär så att man kan börja gråta närsomhelst för vadsomhelst. När man känner så vill man ju oftast helst bara vara själv hemma o hitta på något mysigt med sig själv, men samtidigt är det tråkigt också (särskilt en fredag!) så där har vi ett dilemma ;P Iofs brukar kompisar vara ganska bra på att förbättra ens humör så det kanske är det bästa ändå :) Men nu vet jag ju inte ens om någon kan eller vill, kan hända att jag inte har något annat val än att umgås med mig själv (problem solved isf) :P Det kan jag ju dock inte få reda på förrän jag frågar någon om denne är free for some time with meeee! Fin rimning ;P Men jag orkar inte än. Vill varva ned en stund nu o bara ta det lugnt. Har massa bloggläsande att ta igen (vadå, nörd? jag?) o så måste jag fortsätta det hopplösa lägenhetssökandet..

En sak är iallafall säker o det är att ikväll ska jag lägga mig tidigt!
Kalla mig tråkig, men har man inte somnat före 2 en enda gång under hela veckan trots att man jobbat så behöver man det. Ska dessutom bli loooovely att få sova så länge jag vill imorgon! Är inte sömn det bästa som finns? Eller nej, rättning: Är inte drömma det bästa som finns?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0