Gangsterbruden!

Hallåååå! Nu har jag nyss kommit hem från danslokalen, sitter här o äter mintchokladglass, mmmm ;D
Var iaf där o tränade med några av de andra dansinstruktörerna inför torgfesten som vi ska vara med o dansa på (jag har dock inte bestämt om jag ska vara med än eller inte).
Innan det har jag jobbat, 9-17, hann bara duscha o så snabbt innan jag drog iväg o dansade.



Ny t-shirt. Köpte denna (eller ja, fick av Ea...;P daaarling! <3) o en till i Grebbestad, måste ju ha nya streetkläder (o kläder till de andra stilarna med för den delen) när jag börjar dansskolan om drygt en månad :)
Bokstäverna lyyyser faktiskt i mööörkret, fräääääänt va??????? Haha ;D

Hahhaahaha mormor o morfar var här när jag kom hem nyss,
o morfar bara:
- Men vad har vi här för gangsterbrud!
M a d e l e i n e... Hur är du?
(som han ofta säger;P)
*börjar sjunga* "Madeleeeine, hur är duuu? Hur mår du idaaag?
Nu ska jag in till tv:n gå och ta med en kopp choklaaaaad
"

Hahhahahha han e för rolig min morfar :P

Men nu ska jag sätta igång med att fortsätta lägga in bilder från Grebbestad,
So You Think You Can Dance börjar ju fem i tio (det är idag väl?) så får se om jag hinner klart innan det,
annars får jag fortsätta imorgon efter jobbet för det programmet tänker jag inte missa ;)
Älskling kommer hit då med o joinar mig, vi gör nog i ordning nåt gottit till kvällsmat o äter framför tv:n,
myyyys elleeeeeer!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: susan

hejhej :)

gillar din blogg vad tycker du om min ^^?

2009-07-07 @ 21:30:23
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0