Godmorgon!

Vi säger godmorgon med den här bilden:



Är jag inte snygg?
Haha, sådär blir mitt hår när jag har sovit i knut.
Eller det blir sådär även om jag bara har haft knut i någon timme kanske..
Det är därför jag alltid tyckt det varit jobbigt när man måste ha knut på baletten,
om man har t.ex. en streetlektion efteråt o vill ha utsläppt hår eller iallafall inte en jävla stram knut :P

Iallafall, utvilad känner jag mig, även om jag inte sovit så bra som jag velat..
Varför sover man alltid sämre när man vet att man inte behöver gå upp någon speciell tid?
Dessutom vaknade jag vid 10, jag som hade velat sova till typ....12!
Jaja :) Vart är solen förresten? Jag som hade tänkt sola idag... Har gått o blivit whitie igen, blev kinda niggah på kusten men det försvinner ju efter en vecka på mig.....=S Hudcancer i onödan.....?

Har inte fått i mig frukost än, så det ska jag göra i ordning nu o sedan sätta mig här igen o äta frukosten samtidigt som jag fortsätter leta lägenheter...
OM NÅGON HAR EN 1:A I STHLM ATT HYRA UT, HÖR AV ER ;)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Snygg blogg :)!

2009-07-18 @ 12:12:56
URL: http://twistedfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0