Heeeelg!

Sådär! Nu tar jag helgen o det ska firas med grillad kycklingfilé o klyftpotatis alldeles strax.
Det har varit mycket jobb o lite sömn denna veckan, men det ska tas igen i helgen vill jag lova!
(Den som väcker mig imorgon får seriöst stryk)

Fast det känns redan som helg, typ att det skulle vara lördag idag.
För jag o älskling fixade helgstämning igår med hyrfilm, pizza, chokladbollar, naturgodis o dricka ;)
Fyy skäms på oss att svulla så på en vardag! Men det var mys :)
Vi hyrde dessa:
 
Bröllopsduellen o. Yesman

Jag tyckte båda var bra o roliga! Perfekta filmer en torsdagskväll sådär ;P



En bild på mig från igår får ni också ;P

Nu blir det käk!
Hörs sen :)
PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0