Lägenhet!


Fullkornspasta, linsfärsgryta o grönsaker

Har precis käkat middag o nu är det dags att hoppa in i duschen o sedan göra sig i ordning,
så jag är klar om 1½ timme ;)

Är lite excited o pirrig nu för verkar som jag fått en lägenhet i Sthlm!
En studentlägenhet, väldigt liten men fin iallafall, får dock bara hyra den augusti o september, men det är ju bra att veta att jag har något när skolan drar igång iallafall så får jag försöka hitta en ny lägenhet sedan,
är nog lite lättare när man är på plats/fått fler kontakter..
Det hänger på mig, vill jag ha den är den min.
Dock är jag inte säker än, eftersom jag dels inte vet hur långt det är in till t-centralen (har frågat det men inte fått svar än), han skrev 5 min till centrum, men vilket centrum liksom...?:P Kan inte ta föör lång tid att ta sig till centralen o vidare till söder på morgonen, då fungerar det inte...
Sedan har jag ingen aning om ifall det är ett okej område eller inte, den ligger i Västra Skogen,
någon som vet något om vart det ligger o vad det är för område? Snälla skriv isf :)

Nu måste jag skynda mig!
Ha en trevlig kväll!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hej!



enligt sl tar det en kvart att åka till t-centralen och 22-24 minuter att åka till medborgarplatsen där danscenter ligger. västra skogen ligger lite off, på blå linje, men å andra sidan hör det till solna och solna är bra. det funkar säkert för en månad iaf! och har du ändå sett bild och den ser fräsch ut så tycker jag nog att du kan slå till. vad kostar den?

2009-07-18 @ 20:26:09
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0