Lägenheten



Pheew! Lägenheten ligger i Solna, som ju faktiskt är ett bra o lugnt område.
Dessutom sa Karin att hennes bror bott i Västra Skogen o han trivdes o så :)
Som ni ser är lägenheten teeny weeny (22 kvm) men faktiskt ganska fin tycker jag!
Det blir skitbra de två första månaderna i Sthlm, håller tummarna för att jag hittar något annat sen bara,
vill verkligen ha något eget litet place o inte vara inneboende hos någon jag inte känner...=S Helst av allt vill jag ju att Ea ångrar sig o vill flytta med så vi kan hitta något tillsammans! Längtar så mkt tills vi bor ihop :)

Yeah yeah, ville bara visa er hur det ser ut där jag kommer bo fram tills oktober,
hoppas nu bara att det inte dyker upp något oväntat eller att lägenheten luktar kattpiss eller något när jag kommer dit...

Nu är jag trött som en get o ska sova.
Hörs efter jobbet imorn!

KISSES!

Kommentarer
Postat av: sannie

Hej, hur har din dag varit?

hoppas den har vart bra ^^

ta hand om dig

mvh Sannie <3

2009-07-20 @ 20:08:32
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0