Me dancin'

Hahaha. Var inne på mitt youtube-konto nyss o hittade ett klipp som jag helt glömt bort att jag laddat upp! Det är en video där jag dansar, för 1½ år sen ungefär när jag gick streetlinjen i Karlstad. Det är inte jag som gjort koreografin utan Quake (Jakob Isaksson, vår huvudlärare i street) o koreografin är till för en grupp egentligen (o till en annan låt), hela våran klass dansade denna alltså, så eftersom den är gjord för flera personer med kanon (stavas det så? kaanon?) o sånt där så ser det konstigt ut ibland.. Jaja, vad jag vill komma till är att: gud vad jag utvecklats sen det där. Ja, tycker jag då iallafall.. För när jag ser filmen tycker jag att jag suger. Minst sagt. Men om jag skulle suga så skulle jag ju inte kommit in på Danscenter, så där har ni (/jag) beviset: jag har utvecklats. Detta klippet får mig att le iaf, brings back memories..


(Jag dansar)
Tjejig streetkoreografi/streetjazz

O här får ni en liten sneakpeek på en dans jag koreograferat:
(jag själv är med o dansar, i mitten längst bak)


(Jag i mitten längst bak. Från vår förförra dansuppvisning.
Detta är innan själva dansen "satt igång")


Bara för att jag är så snäll får ni ett klipp på mig o Mikaela också, som dansar på UKM (vi tävlade inte, utan var öppningsnr),
med tema 80'tal. Vi gjorde ett medley o detta är slutet på medleyt:


Jag är den som är till vänster i början. Alltså jag som snurrar först fast de är sega med ljuset i början så allt mitt är inte med:P Jag med skärpet i midjan alltså. Anledningen till att det är svart i början är att vi är utanför o byter om då)

Btw, har ju glömt att skriva att det är min NAMNSDAG idag!
M A D E L E I N E :D Weii ;) Grattis till mig!

Nu ska jag sova!
Natti era små sötnosar.
PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: Laila

Ja det är gott =)

2009-07-23 @ 10:09:44
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Verran

SVAR:Tack allt är bara bra, med dig då?

Kul videos, vad duktig du är :D

2009-07-23 @ 10:47:25
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihi så sant som det e sagt,ostwbågar är livsfarligt när man väl börjar äta;)

Tipsar du om min webshop här så får du en rabattkod utav mig, kika min blogg=)

2009-07-23 @ 11:38:43
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0