Melba



Beställde precis denna coola, skitsnygga tisha från melba.se.
Var inne på sommarrean o hittade en scarf + tröja (för 149:- tillsammans!) som jag bestämde mig för att klicka hem o ha till dansen, ska ju ändå trots allt dansa 30 h/vecka så behöver nya danskläder!
Då hittade jag även t-shirten ovan (inte på rean, men den kostade ändå bara 229:-) o var tvungen att ta med den, blev helt kär. O kärlek är inte att leka med, eller hur? Gud jag känner mig som hon i boken jag läser, En shopaholics bekännelser, haha! Nejdå, jag har faktiskt blivit mkt mkt bättre på att vara ekonomisk! Tar alltid det viktiga först o sedan om det blir pengar över, DÅ unnar jag mig saker (inte ofta det blir pengar över nuförtiden men..). Så det så. Kan säga att det fanns minst tusen saker till jag ville klicka hem,
 melba.se är min nya favoritsida! Men som sagt, man kan inte få allt man vill ha...

Det andra får ni se när det kommer, för när jag skulle gå in för att spara bilderna (efter jag beställt, tänkte inte på det innan) så jag kunde lägga upp dom i bloggen sedan så var de borta, antar att det bara fanns en kvar av de sakerna eftersom de låg på rean så jag tog de sista ;P

Ea har förresten lämnat mig för att vara i Örebro i helgen,
så jag sitter här o har skittråkigt men är samtidigt alldeles för trött o seg för att göra något.
Blir nog popcorn o en film nu, i min ensamhet.
Imorgon däremot blir det fest med girlsen och DET ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0