Min onsdag

Jag kan inte sova... Är svintrött men kan inte sova,, VILL SOVA!
Ea ligger i min säng o snarkar nu o jag vill ligga bredvid o drömma,
men neeeedå, Madde ska inte få sova inte! Känns som jag inte sovit ordentligt på över en vecka..

Jaja, det har varit en bra dag idag iallafall!
Jobbade 9-17, sedan åkte jag, Fia o Karin till Åmål för ovanlighetens skull :)
Jag gick ju dansgymnasium där + dansade där på fritiden förr så var där jääämt,
men nu är jag i stort sett aldrig där.. Inte för att det gör så mkt ;P
Vi satte oss iaf på uteserveringen på HC o käkade, supermysigt :)
Satt kvar lääänge efteråt o bara pratade..
När jag kom hem var Ea här, vi har myst o kollat på So You Think You Can Dance.


Mysigt med vattnet bredvid


Sötaste Karin


Jag hade ganska nyss ätit middag hemma så tog bara hamburgare från barnmenyn;P
Men den var jäääkligt go o jag åt upp allt o blev ännu mättare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0