Sista bilderna från Grebbestad

Halloooooo! Har precis slutat jobba o nu ska jag duscha, sedan kommer Ea hit o vi ska till
biblioteket för Twilight som jag bokat har kommit! Wiiie :) Första boken alltså. Hoppas den är bra nu!
Fast ska läsa ut En shopaholics bekännelser av Sophie Kinsella först, precis börjat på den..
Sedan ska vi skriva ett bra CV till honom så han kan söka jobb i Sthlm.. Hoppas :)
Efter det blir det nog bara mys :) Perfekt en dag som denna när vädret är som det är!

Men nu måste jag skynda mig lite!

Här har ni bilderna från i söndags i Grebbestad :)
Inte så många dock..
Vi sov så himla länge, sedan åkte vi till Tanum för att shoooppa,
sedan mat, glass o sedan hem o städa....


Morgonmys :) Ser ni va brääänd jag är i ansiktet :S
(Nej jag sov inte med sjalen men tog på den när jag vaknade tidigt o skulle ner på toaletten,
sedan glömde jag ta av den när jag la mig igen:P)

Madde-äter-frukost-dokumentering:







Sööööt :)


Hahaha xD


Fäärdig o redo att dra till Tanum :) Molnigt o kallare idag :S


Påväg. Jag o Ea tog hans bil eftersom den andra bilen me grabsen var full :P


Ego


<3


Piiiiizzaaaa


Mjukglass m. kolasås, mmmmmm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0