The night

Nu har jag kommit på varför jag o älskling (omedvetet) hade en sån mys-kväll igår!
Igår var det exakt 1 år sedan vi träffades ju! The night ;P Åhh, önskar jag kommer ihåg mer från kvällen, vad vi sa, hur han var osv.. Tyvärr är mitt minne kasst så jag minns inte mkt av våra konversationer :P Dock tror jag inte vi sa så mkt vettigt ändå, haha! Det var ett gulligt sätt vi träffades på iaf :) Det var lördagkväll o jag o mina kompisar var ute på Harrys här i Säffle. Vi satt vid ett bord o drack öl när det kommer fram en äcklig gammal gubbe som börjar ragga på mig. Jag visar hur totalt ointresserad jag är genom att ignorera honom, titta åt ett annat håll o inte låtsas som jag hörde honom. Men han gav sig inte. Efter en stund kommer en kille jag aldrig pratat med förut fram (dock visste jag lite vem han var), lägger armen om mig o säger till gubben "Det där kan du lika gärna lägga av med med en gång för hon är med mig!" eller något i den stilen, o äckelgubben går genast i väg...:P HAHA! Ja, det var alltså Ea o efter det satte vi oss vid ett bord o började prata o det slutade med att han o hans kompis följde mig o Karin till våra cyklar (som stod en bit bort) efter Harrys stängt, vi bytte nummer, gav varandra en snabb, försiktig puss o ja, på den vägen är det.....:P
Insåg inte när jag träffade honom att det skulle bli såhär seriöst, hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro det.. (Då menar jag inte första kvällen, utan när vi träffats ett tag.)
But here we are, totally in love, perfect for each other ;)

Jag för exakt ett år sedan:


(Lortig spegel)



Ja, såhär såg jag alltså ut kvällen jag träffade the man of my dreams ;) Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0