Torsdag

Tjenamoss! Har precis kommit hem ifrån stan, har varit där med Ea o gjort lite ärenden (systemet inför helgen bl.a ;P), hade endel grejer jag behövde köpa. Innan dess har jag spenderat dagen här hemma med släkten (morbror, hans fru, kusiner osv), vi har suttit o pratat, fikat, spelat kort o sådär men nu har de åkt hem igen. De bor lååångt bort så inte så ofta man träffar dom så det har varit kul!
Nu ska jag ut o springa, sedan blir det ett styrkepass här hemma. Tänkte skämma bort mig själv efter det med massa kvällsmat, dusch m. kroppspeeling, hårinpackning osv, ansiktsmask o sedan nagelfix. Måste ju bli lite fräsch inför helgen ;) Vill klippa mig o färga håret också men det får la vänta..
Annars händer nog inte så mkt mer idag, Ea kommer nog hit igen sen så vi hinner se en film eller nåt innan vi somnar :)

SEDAN VÄNTAR EN SKITROLIG HELG! :D

Yeahyeah, nu ska jag ut o va hurtig!
PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0