Tråkig måndag

Hallå! Har nyss slutat jobba, eller inte riktigt, har hunnit käka kasslergratäng o pressad potatis också ;) Göööött vaaa! Nu ska jag betala räkningar (wiiihooo) sen måste jag städa mitt rum. Det behövs om man säger så! Orkar egentligen inte det efter denna dagen men morfar fyller 85 imorrn o vi ska fira honom hemma hos oss så kan ju inte ha värsta stökiga rummet när det kommer massa släktingar :P Jaja jag får sätta igång nu! Sysselsättningen matchar ju vädret iaf!

Nej roligare än såhär blev det inte hörrni ^^
Pusshaj!


(Gammal bild)

Jag o älskling hade så himla mysigt igår/inatt (som vanligt somnade vi jättesent;P)
Vill bara va med honom nuuuuu igen, jävla städ alltså =S :P
Det har snart gått ett år sen vi blev tillsammans o vi känner oss fortfarande nykära ;) <3

Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

sv: Den var helt okej, rätt så rolig :)

2009-07-27 @ 20:40:25
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0