The last couple of days

Eftersom jag är så kass på att uppdatera just nu så får ni ihopslängt allt från de senaste dagarna i ett inlägg :)

Bilder från i torsdags:

(efter jobbet)


Såhär såg jag ut!




Konstig bild på mig


Ea körde mig till biblioteket så jag kunde lämna in "Mitt nya jag" av Sophie Kinsella (som förövrigt var SKIIITBRA! Ville inte att den skulle ta slut!!!), då hämtade jag ut första Twilight-boken som jag hade bokat för längesen, vill bara börja läsa den nuuuuu men har som sagt en annan bok att läsa ut först.. Blir jäkligt besviken nu om inte Om jag kunde drömma är bra, efter allt man hört..


Me in the backseat. (Vi hade precis hämtat mormor o morfar så morfar fick sitta fram. Vi ville ha me dom på fika hemma hos oss :))


Baby's driving


Vi behövde nya tandborstar. Gissa vem som är vems....?;P


Jag o älskling köpte lite gott för att fira att han gick på semester denna dag :)


Fika med kanelbullar jag bakat :) Bullar o mjölk e bästa fikat!


Älskling är så rolig (tråkig...?) för varje gång jag ska ta kort på honom ler han o kollar in i kameran men preciiis när jag tar kortet, alltså när blixten kommer, så vänder han bort huvudet igen! JÄMT! Gah :S  :P


Sööööööööt

Efter fikat myste vi med godis o O.C. tills vi somnade..

Bilder från igår:


Bästa frukosten: havregrynsgröt m. mosad banan o hallon, mmmmmm..

(efter jobbet)


Eftermiddags/Kvällsmys-klädd Madde :)

Jag o mamma satt o pysslade med våra receptböcker på eftermiddagen,
haha geekiga vi är, men jag tycker det är skitmys o roligt med sånt :)
Den kommer komma väl till hands nu när jag flyttar också!




Lite utdrag från min bok ;)
Det finns maaaaassor med sidor kvar att fylla, ska försöka fylla den innan jag drar till Sthlm om ca. en månad ;P

Lite senare på kvällen kom älskling hit o vi käkade middag allihop (han + min familj alltså),
schnitzel o pommes frites, mmmm ;D Sedan gjorde vi precis det man ska göra när regnet öser ner utanför: kröp ned i min säng o kollade på maassa avsnitt av O.C. o käkade godis som blev över sen i torsdags :)
 Älskar såna kvällar nu när vädret är som det är!

Nu är jag leeedig i helgen.
Idag var det tänkt att vi skulle ut till Eskilsäter, där Ea's stuga ligger (ja, på landet alltså...),
tillsammans med hans familj + respektive + kompisar m.fl., det är något som heter "Idrottens dag" därute idag,
med olika aktiviteter + loppis, auktion o sånt :) Mysigt! Dom brukar vara där varje år (hihi minns förra sommaren när jag o Ea precis hade träffats o bara var i sms-stadiet o han skrev att han skulle dit o sedan typ "Du kanske hade velat vart med du....?;P"  Haha. Fast jag hade något annat bestämt tror jag, eller så vågade jag bara inte...:P), o skulle såklart dit i år med, o jag också då, sedan skulle vi parta efter det alla tillsammans i stugan o sova över där.. MEN när jag o Ea vaknade imorse o såg det jävla SPÖREGNET tappade vi sugen, hur kul är det att spendera en hel dag utomhus då.. Näääädu, regn är mysigt, om man är INOMHUS! Vi funderade på att bara dra till stugan i eftermiddag ändå för att festa med alla (de andra drog iväg ändå) o sova där men... Äh, vi stannar hemma. Fucking bajsväder. Då är landet inget vidare... Ska sitta o ha mys med mamma nu på eftermiddagen o fortsätta med våra receptböcker, nördiga som vi är ;P Sedan kommer älskling tillbaka hit o då ska vi hyra film o köpa maaassa gottit! Det ni är inte fy skam en regnig dag som denna!

Nu blir det mat!
Hoppas ni får en bra lördag :)
PUSS på er söta ;)

Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

sv: okej hehe :D

2009-07-11 @ 18:27:56
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: susan

sv: men om du vill följa den går det bra :D <3

2009-07-11 @ 20:29:07
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Okej, men de var jättefina :) Jaa det var skiiiitkul! Men det var riktigt skönt att komma hem också och få duscha och gå på en riktig toalett :D haha

2009-07-12 @ 13:24:14
Postat av: melissa

SV: hihi ok ;D

2009-07-12 @ 15:34:55
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Boken är göörbra! Fast fyran är bäst så håll ut vad du än tycker. Tvåan är lite tråkig, men som sagt håll ut (!) för både trean och fyran är grymma :)

2009-07-14 @ 23:49:23
Postat av: issa

hihi! vilken söt receptbok:)!

Just de ja... nu har jag öppnat www.pinkybell.webblogg.se där jag kommer sälja smycken:) bara så du vet;)



kram!!!

2009-07-19 @ 11:14:08
URL: http://issaaspmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0