Dagen

Jag har jobbat 9-16
Pappa, William o Rebecca (mina halvsyskon) kom hit, vi satt på altanen o fikade o så.
Ea var här o lekte med mig en stund. Sedan drog vi till systemet, o gjorde lite andra ärenden innan han körde mig tillbaka hem igen, medan han drog o festade
Jag har letat, samt ringt på massa lägenheter
Jag har bloggat, läst bloggar
Sist men inte minst har jag käkat kvällsmat o kollat på SYTYCD,
bästa programmet i världen!

Intressant fakta va?
Ganska händelselös dag med andra ord, har ju varit rätt hängig också..
Men så kan det vara ibland! Nu ska jag lägga mig, i tiiiiid för en gångs skull!
Det ska bli så jävla skönt o imorrn ska jag vakna o må bättre än nånsin!


Fika på altanen :)
Mina syskon.



Sedan gjorde jag mig i ordning lite, eller ja... bytte kläder o sköljde håret iaf ;P
(därav blött, platt hår på bilden:P)


Slängde på mig den rosa/vitrutiga tunikan (vet att den ser helrosa ut på bilden men de e den icke) o mina svarta stuprör idag igen, skor med kilklack till det för att inte se lika vardagstråkig ut..

Nu blir det sängen!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: laila

Vad tycker du är snyggast tjocka människor eller smala? :P

2009-07-15 @ 23:47:04
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Nina

sötis=)

2009-07-17 @ 10:06:00
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0