Laddad!








Jag är så jäkla laddad inför ikväll!
Det blir grill + förfest hos Fia o sedan utgång o jag längtar som fan!
Har blivit alldeles för lite fest (o häng överhuvudtaget) med girlsen denna sommaren
men det ska tas igen kan jag lova!
Känner på mig att kvällen/natten kommer bli GRYM!
Runt halv sju ska vi dra o handla o sedan kör vi igång,
så jag får väl börja göra mig i ordning snart så jag är i tid....;P Haha. Skämt åsido, men det var faktiskt precis vad Malin sa när vi pratade i tele nyss xD Hoho!
Men jag hinner allt chilla några timmar till innan det är dags att hoppa in i duschen.
Lägga mig o läsa tro?

Kommentarer
Postat av: Verran

SVAR:Inget speciellt faktiskt, själv då?=)

Fina bilder <3

2009-07-18 @ 14:16:06
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0