Gårkvällen (heter det så?)

Det blev en riktigt rolig kväll igår!
Åtminstone förfesten som var trevligast på läääänge, vi hade skitkul ;)
Krogen var roligt fram tills jag blev snefull o skitkonstig, ville bara käka fyllemat o dra hem :P (Var iofs inte så långt kvar tills det stängde då tror jag)
Stackars Ea, tror jag var rätt jobbig just då, men så blir det ibland när man får i sig mer än man borde. Skyller på att det var för att vi firade mig, Fia o Malin som är grymma! Jag har ju som ni vet kommit in på Danscenter i Sthlm, Fia har kommit in på journalisthögskolan i Gbg o Malin har fått jobb på Toni and guy i Norge!
BRA VI ÄÄÄÄR!

Kom hem från älsklingen för några timmar sedan o har sedan dess suttit här o lagt in alla bilder från igår,
here you are :) :




Den obligatoriska spegelegoposingen


Orkade inte göra något med håret så lät det självtorka bara + gjorde en fläta för att få bort luggen


Malin o jag var först på plats hos Fia.


Senare kom Ida, Karin o Emma


Även Markel, ser ni vad ledsen han ser ut över att vara själv bland oss tjejer ;)


Lite senare kom resten av killarna o seee vad dom hade med sig till ooooss ;D
Vi skippade grillningen med andra ord, spöregnade ju så...


Malin gilla't :P


Fia o jag med ;P








Huuh....?:P


Malin var på g ;)


Sötnosar <3


Partypeople


:)


Kramgo var jag denna kvällen iaf :P




Markel e fresh


Hmm .. :P


Sjukt härlig bild på Malin! Going :)


Karin o Markel


Rickard o Markel


Haha




:)


Vi matcha gött bra


Haha fan vad jag ler på varje bild :P


Söööööt


Markel gråter....?xD


Piano :)




Suddigt var det här ja..


Vi dansade som fään


HAHAHA Maliiiin


Godingar


Gänget :)


Haha så jävla klockren bild. Markel pricka växten bra där ;P (Helt omedvetande haha)


På Harrys... My darling var sjukt het! (det e han iofs jämt;P)


Myys


<3

Kommentarer
Postat av: MALIN

Härliga bilder madde! och tack för en kanonkväll! :D

2009-07-19 @ 20:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0