Helloooo y'aaaall ;)

Har visst helt glömt bort att blogga idag...:P
Har haft pretty fullt upp you know ;)
Jobbade till 17, sedan kom älskling hit o vi kollade på ett O.C.-avsnitt innan vi drog ut o tog en springtur, var ett tag sen nu så det var rätt jobbiiigt....=S Sedan körde vi såklart styrka o stretch när vi kom hem, duktiga som vi är! Blir hårdträning som gäller för mig nu de kommande 4 veckorna som är kvar innan jag börjar skolan, så jag klarar av det "sjuka schemat" som jag fått höra att det är :P
Längtar iaf gryyyymt mkt efter att få dansa massa igen!
Vi har även käkat kvällsmat o så o nu ska vi sooooova!
Fast först ska jag få massage ;)

Sitter vid mammas dator så ni får några gamla bilder på mig som ja hittade :P















NATTI!
Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har alldeles för många bilder på dig själv. lite jobbigt ibland. annars, bra blogg!

2009-07-21 @ 11:40:39
Postat av: Madde

anonym: men det är MIN blogg, den handlar alltså om MIG så klart det ska va bilder på mig? jag lägger alltså upp hur mkt bilder jag vill på mig, ok? Jag själv älskar iaf att se mkt ego-bilder på andras bloggar, en blogg utan det är ingen rolig blogg tycker jag. Bloggar ska ju vara egocentriska, liksom det som är poängen lite (i de flesta fall) så jag tänker fortsätta så jag med, passar det inte: go elsewhere ;)

2009-07-21 @ 17:25:46
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, förlåt mig. ångrar att jag skrev så.. har en dålig dag och då blev det bara att jag skrev så, förlåt. ska inte gå ut över dig. jag menar det verkligen, förlåt. gillar din blogg och ser fram emot att följa hur det går med dansen, önskar dig verkligen lycka till.

2009-07-21 @ 22:49:55
Postat av: Madde

till anonym: hmm.. låter som det är någon jag känner som skrivit detta?

alltså.. jag tycker inte ens man har rätt till en elak/negativ kommentar om man skriver anonymt. kan man inte stå för det man skriver ska man inte skriva något alls. nu var det ju inte något farligt du skrev, men du fattar..

det gäller alla som kommenterar, både här o i andras bloggar. att skriva något taskigt/negativt till någon o göra det anonymt är ju bara fegt, eller hur? vad får man ut av det? ingenting egentligen. personer som gör detta är oftast bara avundsjuka o väldigt osäkra på sig själva. Då mår man bättre (fast gör man det verkligen, egentligen?) av att trycka ned andra, fast anonymt såklart...

Klart man har rätt till åsikter, både positiva o negativa men då ska man stå för dom också o skriva vem det är ifrån, annars kan man lika gärna hålla käft. som sagt, nu är detta jag skriver inte riktat till dej utan till alla som gör så, o det finns vääääldigt många därute som är just så patetiska. Usch...



Har man en dålig dag ska man nog också försöka hålla sej ifrån att kommentera :P

men heey, de e lugnt ;P

Bloggar man får man vara beredd på såna kommentarer också o det är okej, så länge det inte är anonymt om sagt..



Tack så mkt! :) Ser fram emot det såå mkt jag med ;P

2009-07-22 @ 16:58:33
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: sara

mig känner du inte. sara heter jag. nu har du mina uppgifter, skrev anonymt bara för att du ändå inte vet vem jag är.. men jag ber än en gång om ursäkt, hoppas du godtar det.

2009-07-22 @ 21:49:23
Postat av: Madde

okej:)

ah fast man ska inte skriva anonymt ändå tycker jag :P

yeees klart jag gör ;P

2009-07-22 @ 22:59:29
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0