It's all about me

I'm bored. Därav får ni detta:

 

Fullständigt namn?
Carin Madeleine Larsson
Smeknamn? Madde av de flesta, av Ea: darling, chicen, pärlan, honeybunny, pinglan, min lilla goodiebag.. Haha ;)
Hur raggar du? Jag raggar inte för jag har världens bästa pojkvän <3
Vad vill du helst av allt ha just nu? PENGAR. Lägenhet i Sthlm.
Saknar du någon just nu? Ja, min älskling. Men han kommer nog hit o sover med mig snart.
Vilket humör är du på? Hmm, är deppig o irriterad fast vet inte riktigt varför...
Vad lyssnar du på? In flames strömmar ur högtalarna just nu..
Favoritplagg? Scarfs/sjalar
Favoritmat? Quornfilé
När fick du senast en present? Fick kläder av Ea i Grebbestad, om det räknas, det var ju inte inslaget eller så...;P Det brukar vara så, om jag hittar något jag vill ha, bestämmer mig för att köpa det o går till kassan så rycker han det ifrån mig, springer före till kassan o betalar fort som fan med sitt kort så jag knappt hinner protestera, sen vägrar han ta emot pengar från mig :P Gulleguuuull, men jag får så dåligt samvete! Han skämmer bort mig s'att!
Vad har du för planer till helgen? Inga spikade. Men ser ut som det blir fest med goda friends.
Vem pratade du med senast? Karin, i telefon
Är du blyg? Det beror på, kan vara det ibland. Fast oftast är jag väldigt oblyg.
Har du sovit i din egen säng inatt? Ja.
Har någon annan sovit i din säng inatt? Ja, baby, som alltid ;)
Har du sagt "Jag älskar dig" till någon idag? Ja :)
Vem fick du sms ifrån senast och vad stod det? "Ingen fara, vi hade roligt.. Åh, tack!:) Vi hörs på face :) pussokram!" från Robert som gick i min dansklass när jag gick danslinjen i Kstad. (Han ska flytta till USA)
Vad har du för intressen? Dans. Musik. Shopping. Inredning. Teckna. Pyssla. Blogga (;P). Träna. m.m...
Vad är du rädd för? Att förlora någon jag älskar. Att skada mig på ett sådant sätt att jag aldrig mer kan dansa.
Vilken färg på kläder undviker du? Beige. Vinrött. Fula, gröna färger (typ mossgrön o sån skit, passar INTE på mig). Lila.
Vilket år i ditt liv har varit bäst och varför? Det senaste året, behöver jag säga varför? Livet förändras när man hittar sitt livs kärlek.. När jag är med Ea mår jag bättre än jag någonsin har gjort.
Vad köpte du senast? Godis ;P
Brukar du komma i tid? Hehe..... Är jag nånsin i tid?
Vanligaste färg på dina kläder? Svart o rosa
Kan du laga mat? Ohhhh ja ;) Jag är faktiskt bra på att laga mat! O baka ;)
Om du inte bodde i Sverige skulle du vilja bo i? USA
När var du på bio senast? Hmm, 14 juni i Sthlm. Men jag o baby ska nog på bio imorn :)
Tre skönhetsprodukter du använder varje dag? Dermalogica Cleansing gel, Nivea nourishing day care, Dermalogica total eye care
Vad har du på dig just nu? Stor dans t-shirt
Vad har du för smink? Inget
Vad ska du göra ikväll? Pyssla lite mer med min receptbok, läsa o sedan mysa ner mig i sängen med älskling
Vad vill du jobba med i framtiden? Allt som har med dans att göra ungefär ;) Undervisa, koreografera, bakgrundsdansa, ha en dansgrupp o åka runt o göra shower, vara danspedagog, ja det finns ju massa.. Vill även utbilda mig inom hälsa o kost o jobba med sånt vid sidan av dansen. Har dessutom alltid velat gå en bartenderutbildning o det är inte omöjligt att det blir av!
När du var liten ville du bli? Delfinskötare, författare
Favorittidning? SOLO
Mitt rum kan beskrivas som? Alltid stökigt. Nästan. När det väl är städat är det snyggt o mysigt tycker jag.
Sparare eller slösare? OMG. Skoja inte om att jag är världens slösare. Hur fan håller man i pengar? Spara? Vad är det?
Vad är du beroende av? Ea. Dans. Musik. Riskakor. Choklad. Internet.
Vad har du druckit idag? BRAVO äppeljuice, citronvatten, vatten..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej. Man kan bli jävligt intresserad/attraherad men kärlek är något som växer fram.
Vad gör dig glad just nu? Att veta att jag om drygt en månad får dansa minst 30 timmar i veckan i ett år framåt! <3
Vad gör dig ledsen just nu? Att veta att jag om drygt en månad måste flytta ifrån Ea o ha distansförhållande under jag-vet-inte-hur-lång-tid, men förhoppningsvis flyttar han till Sthlm o ihop med mig om... ett halvår maybe..? Vi får se.. Orkar inte tänka på det. Är så van vid att träffa Ea varje dag/sova bredvid honom varje natt så vet inte hur detta ska gå! Men det kommer inte stoppa oss!
Favoritgodis? Choklad <3

Nu ska jag bre smör på tusen riskakor o sedan sätta mig o pyssla, tönt som jag är.

Kommentarer
Postat av: Verran

SVAR:Heej söt, allt är bra med mig..Du då?=)

2009-07-15 @ 15:48:42
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0