Take me away

Hellooo! Har egentligen inget speciellt att skriva nu.
Har bara jobbat + käkat mat (tonfisksallad) idag än så länge o nu tänkte jag sitta här o ta det lugnt ett tag, läsa bloggar, kolla på snygga kläder jag inte har råd med.. Är otrooooligt trött, jag o Ea låg o halvsov framför O.C. ända tills typ 4 inatt, o när man väl pallrat sig upp för att stänga av + borstat tänderna osv så piggnar man till igen o det tar lång tid innan man somnar....=S Men jag tänkte gå ut på en långpromenad sen (om det inte börjar regna) så då piggar jag förhoppningsvis till lite :) Ska köra lite styrka + en lååång strech efter det också, måste hinna få tillbaka all vighet innan skolan börjar ju! Ååååhh vad jag längtar dit förresten! Någon mer än jag som vill ha höst nu? Det är ju liksom ändå pissväder hela tiden så då kan det lika gärna bli höst så man kommer igång o får göra något roligt (läs: dansa!) istället!

Aja.. nej jag har inget vettigare att skriva ;)
Pusshaj


Denna outfiten hade inte varit fel!
Åhhh ge mig skjortan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0