Skön helg!

Lördagskvällen:


Jag o Ea har det gött framför Ondskan som gick på tv:n


Sedan kollade vi på denna som vi hyrt. Annorlunda o läskig film! Sevärd!

Söndag:

Frukost på sängen liksom ;) Haha! Healthy, I know! Men vad ska man göra när det finns massa godis över sen dagen innan....?;P Förresten är godis som godast på morgonen ;)


Ea ville sova längre än mig så jag låg kvar i sängen o läste istället.. Mysigt :)


Sköna slappiskläder a'la Söndag


Muuuuums-middag
(Ursäkta kletiga tallriken t.h, hade ätit en innan ;P


: )


Jag smygfotar min heting som är inne i ett samtal, med hyrfilm o kakpaket i handen xD


Hahahahaha



Det var en riktigt mysig slapphelg med alldeles för mkt gott som ni ser ;P
Härligt!

Nu har jag precis slutat jobba o måste laga mat innan jag hungrar ihjäl!
PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0