Stadsfestivalen

Kul att det började  s p ö r e g n a  när jag precis kommit ut i spåret för en springtur igår :P När jag sprang hemifrån var det soool ute ju men några minuter senare öste regnet ner över mig! Men tror ni jag tog en kortare väg hem bara för det? Iiiiiicke! I'm a fighter ;P Hela 45 minuter var jag ute o joggade i spöregnet! Fast jag gick emellenåt får jag väl erkänna, fast det var bara för att ena öronsnäckan var a pain in the ass o skulle ramla ut hela tiden så fort jag började springa! Hatar sånt, man vill ju inte springa utan musik heller! Så det blev väl mer som intervallträning, haha. Fast jag sprang ju mer än jag gick iaf.. Var helt slut (o dygnblöt) när jag kom hem, men ändå körde jag styrka + strech i cirkus en timme o efter det var jag ännu mer död men det är skönt att känna så efter träning faktiskt..

Tänkte ta en morgonpromenad imorse för att vara extra duktig då det inte blir någon träning (utan bara fest;P) i helgen men när jag drog upp persiennen var det såklart spöregn så det kändes inget lockande att ge sig ut i igen...:P Istället har jag bara suttit här o latat mig sedan jag vaknade, inte ens käkat frukost har jag! Sicken slarver ;P Men det ska jag göra nu!

Senare idag ska min sötnos Malin klippa mig (kanske blir det hellugg, kanske inte...;P) o efter det blir det fest! Med vilka o var är inte helt spikat än men med Mikaela ska jag vara iallafall <3
Det är ju torgfesten (eller stadsfestivalen som det kallas numera) här i helgen o det är typ den helgen det är mest folk ute i Säffle på hela året. Ser fram emot en rooolig helg :) Imorgon har ju Move it (danföreningen där jag undervisade förut) uppvisning också o det tänker jag inte missa! Ska bli kul att se vad de hittat på :)

Nej hörrni, nu vill min mage ha frukost!
Sedan ska jag prova ut vad jag ska ha på mig ikväll ;)

PUSS PÅ ER!


Bilder från Torgfest-helgen förra året:


Catti, jag, Marielle


Karin o Catti :)


Charlotte o jag, haha


Baaaaby


Malin o Charlotte ;P


Haha fint pose-kort i badrummet m. cidern på toan haha


Från våran dansuppvisning. Här dansar Mikaela o jag locking


Ragga/dancehall


Patricia, Mikaela o jag. House-dans tror jag

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Åhhh dans :D hållt på länge eller? :D

2009-07-31 @ 14:05:49
URL: http://emmsaan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: har gjort.. sen jag var typ 9 men inte längre tyvärr! men om man en gång gjort det jävligt länge kan man aldrig tycka illa om dans ;) Vad är favoritstilen då? :D

2009-07-31 @ 14:30:36
URL: http://emmsaan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett presentkort värt 300kr hos Smycken4u-smycken online.



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-presentkort-300kr.html



Var gärna med :)

2009-07-31 @ 23:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0