The worlds greatest

Jag har världens gulligaste kille. Pratade precis med honom (han är ju i Örebro som sagt) o måhända att han var full, but he said the sweetest things:

"Men jag saknar dig. Du e min chic forever. And ever.

"Jag vill bara ha dej här o hålla om dej, du e så go.
De har vart så göött o mysigt me dej i helgen juu!"

"Tråkigt att sova utan dig sen! Jag vill sova med dej, de e så jävla gött. Jag kommer gråta för hemlängtan sen bara för de."

"Du är så jävla pingla, vet du det?
Du är min pingla, det vet du!"



Det där var inte ens hälften av allt gulligt han sa <3 Aww baaaby!

Åhh varför e du så go nu? Då saknar jag dig ännu mer! (Jag till Ea)

"För duu e så go! De va så gött o höra din röst, jag bara: mmmm!"

Var bara tvungen att skriva detta. Så ni förstår how lucky I am ;)
Sådär go är han mot mig jämt o de är nog det jag gillar mest med honom:
hans utsida är så hård/cool/tuff osv whatever men hans insida är mjuk, känslig o heeeelt underbar = perfect match! <3

Vill ju inte skriva för mkt personligt här i bloggen men ni måste ju bara få veta att jag har världens absolut bästa pojkvän! Finns ingen bättre! Synd för er, bra för mej ;)

Kommentarer
Postat av: Leia

Så gulligt när de säger söta saker. =)

2009-07-25 @ 17:45:03
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0