Dance til you drop

Nu har Madde vaknat till liv!
My goood alltså ;P
Men jag somnade efter halv 5 så jag antar att jag är excused ;P
Det blev iaf en skitrolig o otroligt trevlig kväll igår!
Tog inte en enda bild med min kamera, känns tråkigt såhär dagen efter,
men jag hade fullt upp med att dansa, prata med folk, supporta DJ-Fia o ha kuuul!
Seriöst, dansade tills fötterna värkte igår!
Inte så kul att gå hem sen ;P
Men ja, som sagt, det var grymt kul, träffade o pratade med massa jag inte träffat på läääänge (o massa ja aldrig pratat medxD), fick massa komplimanger (främst från folk jag aldrig trodde jag skulle få det ifrån?) o deeet är ju alltid kul o gör humöret ännu bättre! Så ja, en lyckad kväll!

Nu blir det middag till frukost, haha.
Sedan ska jag leka med äääälskling som kommer hem idag, yeeeeeeeyyyy, FAN vad jag saknat honom trots att han bara varit borta i två dar ;P Det är inte bara i våran värld! Hoho. Nej men det är skönt att få sakna varandra lite.. Men ikväll ska jag krama ihjäl honom!


Kompenserar no digitalcamera-pics from last night with more cam-pics from last night ;P
 
 
 
 
 
EGO-Madde är igång igen! Gud vad ska vi göra åt detta problem?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hej tjejen!

nu är jag på dig igen ang klipp på youtube. hittade på moveits hemsida ett klipp från workshopen. vill ni vara vänliga att ta bort det då det kommer upp om nån söker på mig på internet? du vet ang det vi pratade om... kommer nog lägga upp ett eget som ni kan ta del av senare :) tack så mycket kram!

2009-07-26 @ 15:52:31
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Nina

aww, det är DU som är söt söt söt! <3

2009-07-26 @ 16:56:14
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Nathalie

oj! jag hoppas inte du tog illa upp. visste inte att du inte var där längre. tack så mycket för numret! när kommer du till sthlm? :)

2009-07-26 @ 23:31:06
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: JohannaPanna

sv: Ja me ;)

på cdon finns den bara på engelska tror inte den finns på svenska än:P

2009-07-31 @ 20:51:35
URL: http://typjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0