Fuck the rain

Regn regn regn... FY FAN VAD HÄRLIGT!
Neeeeeeeeeeeeeeej!
Man har ju inte kunnat gjort ett skit av denna sommaren pga det jävla pissvädret!
Jo, fick njuta av en jävligt underbar, solig vecka i Grebbestad + några sköna dagar på Duse, men annars? Ingenting!
O nu är det bara 4 veckor kvar tills skolan börjar! Om inte det fina vädret kommer tillbaka snart vet jag inte vad jag gör?! Snälla Gud, ge mig lite sol o värme tack? Det är inte alla som har råd med att åka utomlands var o varannan vecka som Kenza ;P (Varå, näää jag e inte alls avundsjuk......?=O)

Jaja. Nu är Ea påväg hit o vi ska ha myskväll, som vanligt ;)
Vet inte vad som är bäst egentligen, att umgås så mkt som möjligt medan vi kan,
eller att försöka träffas/sova med varandra lite mer sällan så vi "vänjer oss"  vid att vara ifrån varandra (eftersom jag flyttar snart). Just nu kör vi ju på det första iaf ;) Man vill ju ändå ta vara på den tiden man har, även om det kommer bli grymt jobbigt att helt plötsligt bara kunna ses på helgerna sen o säkert inte ens varje helg heller.. Det positiva är ju att det förhoppningsvis kommer stärka vårat förhållande, tror man kommer börja uppskatta varandra o varandras sällskap mkt mer när man inte kan träffas så ofta. Eller vad tror ni...?;)

Annars idag har det inte hänt mkt.
Har jobbat o storhandlat. Shoppade 4 lunchlådor idag, mwaha ;) Kommer ju behöva det sen juuu! En var rosa såklart, vad trodde ni ;P
Men nu ska jag umgås med my baby!
Är ju So You Think You Can Dance ikväll med, weeeeihoooo!
PUSS på er!


Nån brud (ja, för inte kan det vart en kille iaf) klagade på att jag lägger upp för mkt bilder på mig själv i bloggen så idag får ni en bild på en häst istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0