Tillbaka i Säffle

Ville bara säga att jag är tillbaka. Ja, från Grebbestad alltså ;P
Åkte ju som ni vet i tisdags, med mamma, Andreas, mormor o morfar,
sedan åkte de hem på fredag eftermiddag, men jag stannade kvar eftersom älskling o hans kompisar
hade lånat en husvagn o hyrt husvagnsplats på samma camping där vi har våran villavagn så de kom ner på kvällen (fast Ea sov ju med mig i våran vagn då ;P) så har umgåtts med dom där hela helgen.
Vi kom hem sent igårkväll så då gick Ea o jag o la oss direkt o sedan har jag jobbat idag,
slutade precis. Har fört över alla bilder som togs till datorn så nu ska jag börja lägga in dom här i bloggen
meeen det blev nästan 300 bilder sammanlagt så kommer ta typ tusen år innan jag är klar,
därför ville jag uppdatera lite snabbt först :) Nu vet ni, bilder är på ingång, fast kommer ju såklart inte lägga upp alla då ;P Har haft det sjuuuuukt bra o skönt o roligt därnere iallafall med strålande solsken varenda dag utom igår då det var molningt men det var bakis/shopping-dag då så det gjorde inget ;)
Har haft det perfekt helt enkelt!
Längtar redan tills nästa gång ;D Som förhoppningsvis blir till helgen då det är karnevalen där, asmkt folk o drag som fan där då så det vill man inte missa ;)
Nej nu ska jag sätta igång o börja lägga in bilder, I know u can't wait to see ;)
Där kände jag mig som Kissie, men okejtjahej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0