Bilder från Grebbestad

Tisdag:


Kom fram så sent så det blev packa upp, bädda, kvällsmat o sedan sängen direkt.

Onsdag:


Nyvaken o schleten, mobba inte


Såhär såg det ut på himlen varje dag!




Gööööööööööööött




Redo att dra o handla mat








Campingen är precis bredvid mig där jag står o tar kortet,
så såhär "långt" är det alltså till havet, göööööött eller


Vet inte vad jag gör riktigt på denna bilden :P




Köpte denna klänningen/tunikan.
Syns inte så bra men det är små vita blommor eller nåt sånt på :P
Skärpet hade jag sen innan.


Torsdag:




Låg ute i solen i några timmar o läste o käkade jordgubbar :)


Påväg ner till havet


Solero Berry är sååååå god!


På bryggan var det proppat med folk som vanligt, men vi fick oss en liten plats :)


Baddags :)




HAHAHAHA


När vi kom tillbaka till campingen blev det mer glass


Nyduschaaad


Färdigfixad inför kvällen


Hahhaha var bara tvungen att ta med denna, kolla min bror i bakgrunden hahhahaha


(ja, inte alla då ;P Daniel kunde inte följa med för han jobbade)
Storasyster o lillebror.
Lite suddigt dock..


Löjligt god nachobuffé (köttfärsen osv är nånstans där under berget ;P även att man, som ni ser,
fick pizza, gjord på typ ciabattabröd, gaaaah)


Underbar kväll!


Sedan kom min limmo i hämtade mig...


Jag, mamma o Andreas spelade Yatzy på kvällen.


Andreas

Fredag:


(mina naglar är fortf svarta efter jag färgade Ea's hår o handskarna gick sönder ;P)
Ögonbrynen (o håret) bleks ju inte liiiite i solen =S Fast det är inte så farligt som det ser ut på bilden ;P


Här hade jag ganska nyss kommit tillbaka efter att ha varit nere vid bryggorna o kikat i affärer o så..
Letade efter snygga gladiatorsandaler men hittade inga...=S
När jag kom tillbaka sa jag hejdå till mamma, mormor, morfar o Andreas som drog hem,
o satte mig ute för att sminka mig lite, det är alltså det jag höll på med när jag tog bilden :P


Jag posar hur mkt jag vill, ok....?:P


Brownie

Kort efter detta kom Ea o hans kompisar fram till Grebbestad. Hans kompisar åkte direkt bort till sin plats med husvagnen o grejade i ordning medan Ea kom in till mig för att lämna sina grejer o så eftersom han skulle sova hos mig. Vi pussade sönder varandra, började dricka lite, bytte om o drog sedan iväg till husvagnen där grabbsen var..

Det blev en skitbra kväll, men bilder från kvällen o resten av helgen får ni senare, för fyfaaaen vad tid detta tar, nu ska jag mysa med min älskling innan vi ska sova!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söta den gula och den röda kjolen var :O Vart har du köpt dom? (A) Kram!

2009-07-06 @ 22:12:16
Postat av: Alexandra

//Alexandra

2009-07-06 @ 22:12:47
Postat av: mikkaan

va mysigt vill också diiit! Hahahah fnissar ju inte litttee åt att ja oxå har exakt dom två rosa bikiniarna.. skräll liksom :P men ööjj svara på mitt sms din beetchhh.. köss<3

2009-07-07 @ 12:08:01
URL: http://whywalkwhenyoucandance.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0