Bajs

Har suttit hela morgonen o letat lägenheter, ringt på några, gått igenom mail som jag fått som svar på min annons.. Utan framgång, finns inget som passar ännu! Liksom, jag var  t y d l i g  i min annons och skrev att jag var ute efter en egen, Omöblerad lägenhet, maxhyra 4000, men vad tror ni jag får för svar?

"Hej,
Om du fortfarande letar bostad så vill jag hyra ut min 2a i Alby.
60kvadrat. 5000/mån utan el. Med
möblerad
 hälsningar 
Songul
"

(Med möblerad...?;P Kan man säga så^^. Dessutom, 5000 utan el, shit!)

"Hej Madeleine,

Vi hyr ut ett rum i vår villa i Fullesta i Huddinge, 10 min prommenad
till pendeltåget.

Tillgång till resten av huset, trådlöst internet, hyran är 3000kr/månad.

Vi har redan en inneboende i ett annat rum, en jättetrevlig tjej som
jobbar på förskola i huddinge.

Hälsningar,
Hanna o Mark
"

"Hej!
Jag har förslag till dig!
Bostads del i 3/A 90 kvm, en riktig pärla möblerad högst upp med hiss
kabl TV- bredband tvättmaskin - tork solig balkong. Det tar 16
min komunalt till T- centralen med tunnelbana eller pendeltåg och
bussar osv. Lungt Spånga SKB område och hus ,Föllingebacken 5 tr, -
mysig och underbart
lägenhet.För;stur egen sov rum, toa rum ,kabl TV-bredband, klädkammare
och balkong
tillgång till kök var. rum bad rum tvättmaskin - tork. Hyra kan
diskuterasJag kommer fån EU-land har arbetstider mån till fed, 700
h-16,30-h är glad positiv,sprit och
rökfri lugn och social person med stur respekt för andra.
Föllingebacken 5tr.
Spånga
Hör av dig!
Mvh...Iber
"

Den sista liksom? Hahaha.
Nej nu orkar jag inte mer (för stunden).
Frukost (färska jordgubbar!) o sedan ut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0