Bilder från kvällen

Har som sagt spenderat eftermiddagen/kvällen i min kusins stuga, med henne o hennes föräldrar då,
o så Ea, Daniel o Andreas.
Blev inget fiske för vi badade så länge, vattnet va skiiitskönt o så spelade vi volleyboll i vattnet,
så kul ju :) Sedan blev det glass, kortspel osv..
Sedan åkte jag o Ea hem till honom o var där en stund, duschade o så..
Nu ligger han i min säng o sover men jag fick panik så fort vi la oss för DET VAR SÅ JÄVLA VARMT
trots att fönstret var öppet och vi hade en fläkt bredvid sängen,
så jag satte mig här istället... Men jag vill sova :( Ska nog göra ett nytt försök nu!

Imorgon blir det jobb igen då, o sedan GREBBESTAD!
Men jag hinner nog skriva igen innan vi åker :)
PUSS


Här har jag spenderat eftermiddagen/kvällen:



Baby


Nybadade ;)


HAHAHAHA hamstern Madde ^^ Eller köttbullen kanske passar bättre...?:P
Fasen vad fräknar jag fått förresten!


Slickskalle ;P






Haha ser ni spindeln? Och den svarta pricken framför? Det är två spindlar som BRÅKAR hahaha.
Den svarta var större än vad den ser ut, så det var rätt jämnt faktiskt ;P Hoho det var kul..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag låg och spionerade på er jag ;) Nejdå, men jag var på Öcken samtidigt som er fast ni var för lång bort så jag vågade inte skrika, tänkte att jag skulle skrämma barnen då :P Glöm inte träningen kväll förresten, tisdag 18.00-20.00 :) KRAM!

2009-06-30 @ 11:53:33
Postat av: Verran

SVAR:Härligt att höra =) Jag mår bara bra =)

Händer hos dig då?

<3

2009-06-30 @ 15:44:13
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: Verran

SVAR:Jag sitter och slappar och dricker sprite haha..

Ha så jättekul i Grebbestad ;)

Kram <3

2009-06-30 @ 15:57:32
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0