Ea är i farten igen

Roliga grejer sagda av Ea i Sthlm i helgen:


|  Vi hade duschat o jag hade precis blåst mitt hår med hårtorken som fanns
på hotellet. Ea ville också blåsa håret så han satte sig på stolen framför spegeln, tar upp hårtorken
o säger:
- Är det kräm i bössa?

Hahahha. Ja, han menade alltså om den var bra ;P  |


Ea: Vad hette det där du sa nu igen... Judiska!
Jag: Öh, va? Judiska? Där vi åt eller vad, det hette absolut inte det iaf, nu fattar jag inget..
Ea: Nej den där klädaffären vi gick förbi som du ville in i.
Jag: HAHAHAHAHAHA.... menar du INDISKA?

Mwahahahaha Judiska, ja fan den var bra;P  |


| (Precis innan vi skulle checka ut från hotellet.
Jag: Kolla under sängen så vi inte glömt nåt där.
Ea går o kollar.
Ea: Nepp. Ingenting. Bara några brädor som har gått av.

HAHAHAHAHA. (Måste tillägga att han skojjade om nån inte skulle fatta de;P) |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0