Hej alla nya!

De senaste veckorna har jag haft besöksrekord efter besöksrekord
o igår ökade det ytterligare med över hundra besökare bara på en dag!
My good, bli inte för många bara ;)
Nej men vad kul att så många gillar min blogg, då blir jag glad o det känns mer värt att skriva,
hälsar alla nya läsare välkomna iaf, hoppas ni vill stanna!
Dock tycker jag fortf att ni är dåliga på att kommentera....
Men ni som faktiskt kommenterar o gör det snällt, tack till er sötnosar ;P Gulliga ord värmer alltid!

Iallafall, har precis (okej, en stund sen...) käkat fil m. boveteflingor, solrosfrön, linfrön, dadlar, hallon o banan,
två riskakor med skinka,
en passionsfrukt,
men ändåååå vill jag ha mer! Är fortfarande sugen på någonting!
Vad är det för fel på mig....?:P

Nu ska jag iaf lägga mig o läsa "Mitt nya jag" av Sophie Kinsella,
men tar pauser då o då för att blogga ;)

Ha en bra dag alla sötnosar!


På tal om inget. Hittade denna  S K I T S N Y G G A  hylla på Husmusens blogg.
Såå min stil och så jävla cool,
enkelt fast väldigt annorlunda samtidigt,
vill verkligen ha den i min framtida lägenhet!
Anar dock att den är alldeles för dyr, dessutom fattade jag inte vart man kunde köpa den....
Men sen är jag ju blond också ;)
Den finns här iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0