H&M favoriter




Fick ju som sagt hem massa nytt från H&M igår,
o dessa två ting blev snabbt mina favoriter.
Jag äääälskar sjalar/scarfs, har hur många som helst men köper ändå nya hela tiden,
det är mitt favoritplagg! Denna älskade jag, skitmysig o underbar, somrig färg!
Linnet blev jag också lite kär i, syns inte jättebra på bilderna, den är blommig iaf o jättesöt,
ska nog ha på mig det på midsommar imorgon :) Fast måste nog ha en tröja över, lär nog bli kallt :S
Frågan är bara vad jag ska ha nedtill,
leggings, jeanskjol eller mina svarta stuprör? Det löser sej :)

Fick även hem dessa två par som jag gillade jättemkt också,
men tyvärr var båda för små!
Alltid annars när jag tar strl 38 från H&M brukar skorna vara lite för stora!
Denna gången var det tvärtom, de rosa fick jag inte ens på mig o de andra var på gränsen.
Skit också. Vill ha båda. Jobbigt att skicka tillbaka för att byta storlek, de kanske inte ens finns kvar i 39..=S
Jag som ville ha sandalerna med nitar på midsommar! Älskling tyckte dom va skitsnygga ;)

Kommentarer
Postat av: emma

thanks (: het sjal!

2009-06-18 @ 18:07:20
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: W O L F I E

Okej men Kuhlers brukar vara lite sega :D Ja på DC kommer du få dansa mycket! De har ett SJUKT schema! Förstår att du längtar! Ja det där med boende är en jobbig grej! Är fruktansvärt svårt. Jag hade kontakter som hjälpte mig. Har man inte det är Bästa sättet att lägga ut en annons på blocket! Kramar, ida

2009-06-18 @ 20:15:12
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Zarah

hehe nej det handlar inte om det :P

2009-06-18 @ 21:49:39
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja det ska bli kul, tror vi ska vara på näset hos en kompis :) Du får ha det så bra du med! Linnet var jättegulligt :)

2009-06-18 @ 22:15:51
Postat av: m'

söt blogg [:

kommentera gärna min ! <3

2009-06-18 @ 22:42:15
URL: http://stylemania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0