Hoooot!

My god, det är sjukt varmt ute! Utlandsvärme!
Men jag klagar INTE! Hoppas det fortsätter såhär lääänge!
Om det är fint i helgen blir det kanke Grebbestad, fyfan vad gött det skulle va!
Nu har jag nyss slutat jobba iaf. Såna här fina dagar uppskattar jag verkligen mitt jobb (som pers. ass),
liksom hur gött är det inte att kunna sitta ute i solen o fika o bara ha de gött...?;P
Har lyckas bränna mig idag med, jävla skit, får nog köpa en högre solskyddsfaktor...
Whatevvaaaah, nu ska jag käka nuggets o kornris, sedan hoppa in i duschen o göra mig redo för kvällen!
Det blir häng i furuskogsparken med... ja alla möjliga tror jag, och sedan ska vi vidare till Tuppen för att
lyssna på vår kära friend Sofia! Lär bli en skitbra kväll!

Hoppas ni har det bra i hettan!
PUSS ♥


En bild från Furuskogsparken förra sommaren.
Sofia herself :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ser ju bara föör lovely ut!!

2009-06-24 @ 21:29:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Nina

det är fint :D själv??

2009-06-26 @ 09:30:35
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0