Jag idag




ÄLSKAR denna klänningen!
Jag är hypermedveten om att spegeln är sjukt, äckligt smutsig MEN det är inte min städvecka,
så klaga inte på mej ;) Det är inte heller jag som smutsat ner den så förjäkligt kan jag meddela er om ;P

Iallafall, kort efter jag tagit dessa bilderna sätter jag mig vid datorn för att kolla på The Hills
och måla mina naglar mörkneonrosa samtidigt.
Vad tror ni händer? Yeees jag lyckas TAPPA "penseln" som ramlar rakt ner på klänningen o rullar
runt några varv så klänningen får FULLT av neonrosa fläckar! Har gjort allt för att få bort det med aceton,
nåt "ta-bort-fläckar-medel" som mamma hade, diskmedel, samt tvättat den men det går inte bort
och jag är nu därför jätteledsen :( Min nya, fina, rosa, sköna sommarklänning är förstörd! Buuhuuuuuu!
Går in på H&M's hemsida för att se om den kaaanske hamnat på rean så jag kunde beställa en ny billigt (ja, så mkt gillade jag den!), men icke då..... Istället ser jag jag, ironiskt nog, detta linnet det första jag gör:


Jävla skit.

Innan denna tråkiga, lilla incident har allt varit bra iallafall,
jag har njutit av solen hela dagen o haft det gött!
Mer orkar jag inte skriva för jag är superdupertrött som man blir av solen o ska sova NU!
Inatt kommer Ea hem ifrån Metaltown, så vem vet, det kanske kommer någon o kryper ner i min säng
medan jag sover ;)
Natti!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Nina

fina du :)

2009-06-29 @ 04:54:37
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: mikkaaan

HAAAHAHA kuul,du kan ju låtsas att klänningen kommer från samma kollektion xD

2009-06-29 @ 18:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0