Natti

Allsång med Lotta var inget att ha. Bingo o reklampauser hör inte hemma i såna program!
Har suttit här och kollat på The Hills istället, mkt bättre ;) Nu ska jag tvätta mig o borsta tänderna medans jag väntar på att Ea ska komma hit o sova med mej :) Saknar honom maaassa redan fast vi sågs imorse!
Fast jag är inte så trött dock (vaknade ju halv 2 idag!) så kommer nog lägga mig o läsa när han somnat...
Har även ägnat kvällen åt att lägga ut en annons på blocket om att jag söker lägenhet i Sthlm,
samt letat bland de som ligger ute, men det finns inte en enda under 5000, bara rum i större lägenheter där man måste dela kök/badrum osv, nej tack! Jag vill ha något eget! Inte vara inneboende hos någon jag inte känner... Att det ska vara så svårt! :S Det är bara att hålla tummarna på att det dyker upp något snart, för det är ändå inte så lång tid kvar tills jag måste flytta..
Oj nu är Ea här, nu blire myyyspyyyys ;)
PUSS o godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: emma

lauren är lovely (: fan va fin du är i håret förresten!

2009-06-23 @ 01:28:52
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0