Nya favoritskor


Ni som följer min blogg minns säkert de här Converseliknande skorna jag bloggade om för ett bra tag sedan?
Visste inte vilken färg jag skulle välja, för gillade alla tre så mkt,
så jag frågade er vilka ni tyckte var snyggast.
Fast i hemlighet hade jag redan bestämt mig för att det fick bli alla tre ;P
Var helt enkelt för svårt att välja! Dessutom var dom så billiga + att jag hade en rabatt att utnyttja
så ca. 400:- blev det för ALLA TRE! Inte illa va ;)
Iaf så kom dom ääääntligen igår!
Dom var precis lika snygga i verkligheten, o satt perfekt ;)
Provade dom rosa först (såklart;P) o tog bara kort på dom eftersom man fick sätta i snörena själv,
o jag har inte orkat det på dom andra än ;P
Jag äääälskar dom!



Men nu ska vi (jag, Ea o mamma) kolla på Talang en sväng innan det blir ICA!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandie

tihi nice nice :D

2009-06-05 @ 23:53:34
URL: http://swedhik.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Bara bra själv? :D

2009-06-06 @ 13:28:41
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0