Sooooooool!

Har varit lite off här i bloggen sedan jag skrev dagen efter midsommar. Det beror mestadels på att jag helt enkelt inte haft något kul att meddela, har spenderat all min tid här hemma med älsklingen, bara haft det slappt o skönt.. Vi har kollat på hyrfilm, ätit massa onyttigheter, kollat O.C. o bara myst :) Riktigt skönt o välbehövligt då jag varit (o fortfarande är!) småsjuk, har jobbig förkylning....=/ Men nu är helgen över = tillbaka till verkligheten igen. Hade tänkt att ta tag i träningen ikväll igen men eftersom jag är sjuk är ju inte det så bra kanske. Istället ska jag kolla på Allsång med Lotta, läsa, läsa, läsa o dricka honungsvatten. Har förövrigt trotsat min förkylning o legat ute på altanen o solat idag, vem orkar hålla sig inne när det ÄNTLIGEN är fint väder!? Nääääädu! Ska njuta av solen så mkt jag bara kan imorgon också,
för sedan jobbar jag resten av veckan.. Typiskt va? Här har jag varit ledig i en vecka o det har bara vart skitväder, o bara för att jag börjar jobba igen ska det bli KANONFINT. Jaja.
Nej men hörrni, det blir inte intressantare än såhär just nu..
Hörs senare ;) PUSS på er






Kommentarer
Postat av: amanda

svar: Har dansat på en kulturskola där jag bor för några år sedan haha. Nu dansar jag på stockholms estetiska gymnasium, ska börja 3:an! Dansar balett, modernt och jazz! :) Vad dansar du?

2009-06-22 @ 21:30:50
URL: http://aami.blogg.se/
Postat av: amanda

svar: Hm.. de jag skrev innan verkar inte synas haha. Jag kan iaf inte se de, skriver igen då ;)



Förut dansade jag på en kulturskola där jag bor. Nu dansar jag på stockholms estetiska gymnasium. Ska börja 3:an :) Dansar modernt, jazz och balett.

Vad dansar du? :)

2009-06-22 @ 22:18:51
URL: http://aami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0