Twilight





Okej..... I surrender....
Nu är ännu ett Twilightfan skapat. Eller nej två, för älsklingen verkade tycka den var lika bra som jag tyckte!
My goooooood! Man vill ju bara se den igen :P
Förstod liksom inte riktigt grejen med den här hysterin innan och tyckte inte alls att Edward var speciellt snygg på alla de bilder som lades upp överallt, nej jag tyckte mest han såg.... konstig ut....?
Men efter att ha sett filmen blir man ju totalt förändrad. Helt plötsligt fattar jag. Inser.
Klart det är hysteri kring denna filmen. Klart alla tjejer är galna i Robert Pattinson, han ÄR ju skitsnygg!
Hot hot hooot!
Fast jag vet inte om jag nog faktiskt gillar Cam Gigandet mer, inte i filmen (långt, ljust hår bläää, det passade han inte i!) men i verkligheten, muuuums ;D Fast de är tilltalande på olika sätt de två....
Cam är uppenbart sexig,
medan Robert är mystiskt sexig,
ja så skulle man nog kunna säga!


Det var meningen att vi skulle sett filmen ikväll egentligen,
men igår när vi var på ICA o köpte godsaker så kunde vi (jag) inte hålla oss (mej) från att hyra med den ;)
Twilight + chips, popcorn, choklad, glass och cola, låter inte helt fel va....?;P
Liksom ska man så ska man, lika bra att gå all in, eller hur ;)

Skitmysigt hade vi, o filmen var som sagt underbar.
Hela kvällen var underbar. Det kan nog faktiskt varit en av våra bästa kvällar sedan vi träffades för snart ett år sedan.
Vet inte om jag blev påverkad av filmen på något sätt, men när Ea kysste mig efteråt...... My goood, blev helt svag i hela kroppen men varm samtidigt, hjärtat slog jättesnabbt o jag kunde knappt andas, det pirrade o jag kände mig kärast o lyckligast i hela världen. Såna kyssar är to die for, det bästa som finns!
Kändes nästan som vi var Bella o Edward ;P Haha geekvarning, men jo faktiskt, sådär kära är vi med!
Believe it or not....

Idag har vi, återigen, myst hela morgonen.
Eller ja, sen vi vaknade vid halv 12...;P
Nu har han nyss åkt för att gör lite annat, själv måste jag börja städa, skriva packningslista,
tvätta, färga ögonfransarna o dra iväg o träna på mitt solo.
Äta frukost först kanske......?
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandie

haha :D yay en till...



jag har sett filmen så många gånger nu så ja har tappat räkningen och är inne på fjärde och sista boken nu om du inte läst böckerna så MÅSTE du göra det.. det är bättre än filmen! :)

2009-06-07 @ 18:27:58
URL: http://swedhik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var samma sak för mig! När Emelie gick runt och tjatade om han så skrattade jag bara åt henne. Men efter filmen - Aaaaaah! Mystiskt sexig stämmer skitbra, haha.

Läs böckerna säger jag bara, de är mer än dubbelt så bra. Speciellt den sista!

Kram

2009-06-07 @ 18:57:28
Postat av: Anonym

/Alexandra

2009-06-07 @ 18:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0