För idag är det freeedag

Förlåt för att jag inte uppdaterade något mer igår men drog som sagt iväg till danslokalen, dock utan Mikaela som hade "glömt bort" det (din javeljavel), men det gjorde inget för jag tränade på mitt solo, tränade styrka och stretchade maaassa. Var där i flera timmar, tills Ea äääntligen kom hem från sin jobbvecka borta i Brålanda.
Han hämtade mig i danslokalen o vi åkte direkt hem till hans föräldrar, där hans nya bil stod och väntade på honom (ni vet för ett tag sedan sa jag att Ea åkt till Uddevalla för att titta på bil? Han bestämde sig för att köpa den iaf, så har den stått hos Ea's föräldrar medans han varit borta på jobb...), den var riktigt fin! Dock sved det lite i mitt hjärta att bilen fick mkt mer uppmärksamhet än mej när vi inte setts på flera dar...;P Killar alltså...;) Haha! Vi stannade kvar där ganska länge o käkade (eller Ea gjorde, jag var inte så hungrig), pratade o kollade på tv med svärisarna. Mys!
Var även ute o tog en provtur i nya bilen tillsammans med en kompis till Ea. Man kan fälla bak framsätena hur långt bak man vill, (hahahha nån mer än jag som tänker på Robert Gustafsson i Sunes sommar nu?), gissa om jag ska ligga där o chilla medans Ea kör ;P
Iaf, sedan åkte vi hem hit, jag kände inte direkt för att sätta mig vid datorn utan ville umgås med Ea så mkt som möjligt :) Vi åt kvällsmat, kollade på O.C. o bara hade det skönt! Älskar såna kvällar :)

Idag har vi haft en såndär slapp mysmorgon/förmiddag igen,
eftersom båda var lediga (vilket jag iofs är rätt ofta nu för tiden, fast snart kommer jag jobba asset av mig ist, i juli är jag knappt ledig nånting...=S), vi vaknade 9 första gången o var pigga båda två, låg o pratade, skrattade o myste ett bra tag, sedan somnade vi igen o sov till typ....2....? Haha.. Ändå låg vi kvar i sängen i ytterligare en timme ungefär sen, SÅ HIMLA MYSIGT JU!
Efter det har det inte hänt ett piss kan jag lova er, men det är precis så jag velat haft det idag.
Kvällen kommer fortsätta likadant, jag o Ea ska mysa bara, my goooood vilken mysmänniska jag blivit!
Känner mig som Stina-Lee ;) Haha! Men det är la gött ibland ;)
Vet inte vad det är riktigt, är liksom inte alls sugen på att festa heller....?
Kanske för att jag vet om att jag behöver pengarna till annat, men njaa, vettetusen om jag varit så sugen även om jag varit miljonär...?:P Men det kommer väl, det är ju trots allt SOMMAR nu!
Men nu pratar jag bara en massa strunt, ska höra om Ea vill dra till ICA o köpa något gott nu,
så ger jag er CP-bilder från igår så länge ;P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0