Godmorgon!

Jag tänkte att vi startar dagen med dessa oerhört snygga bilder på mina ben!



Blåmärken hinner knappt gå bort innan man får nya...:P
Aja så är det, seeeeexy!

Idag är min sista lediga dag på ett tag, sedan jobbar jag ons, tors, fre,
på fre kväll drar jag o Ea till Sthlm igen o bor på hotell över helgen för att jag ska göra audition
för Danscenter
lör, sön. Sedan jobbar jag mån, tis o kanske någon mer dag,
SEN ÄR DET MIDSOMMAR PÅ FREDAGEN, wiiiie!

Iallafall, dagen igår var så patetisk o sorglig så den ska jag inte ens skriva om,
men jag behövde vila upp mig lite, när jag kom hem från Sthlm söndags natt väntade
älskade honey i min säng (goooooing!!!!) så jag kröp ner hos honom men hann knappt somna förrän
hans klocka ringde för han skulle till jobbet, somnade om en sväng, sedan skulle jag själv jobba vid 9,
ja det blir igår alltså.
Men jag jobbade bara till 12.30 o efter det hade jag typ årets meningslösaste dag.

Såååå denna dag ska jag ta tillvara på!
Det ska jag göra genom att städa, städa, städa!
Mitt rum "ser ut som kriget", som en viss bloggare ALLTID säger när hennes rum är stökigt,
o jag tycker det låter så jävla kul, hahaha, någon som vet/kan gissa vem....?;P

Ska få i mig en dunderfrukost nu så jag får energi till att städa;P
Sedan åker musiken på på hööögsta volym!

Kommentarer
Postat av: melissa

aj ;p

2009-06-09 @ 18:53:21
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: Sandie

ja den finns på biblioteket men de brukar vara kö men jag vet ju inte hur de är där du bor hehe

Annars finns den ju att köpa.. jag har köpt de två sista böckerna för jag orkade inte vänta.. hihi

2009-06-09 @ 19:20:50
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0