Midsommar i bilder

Hade världens bästa midsommar igår!
Det var så mysigt, underbart och ROLIGT!
Först var jag o älsklingen ute i hans stuga med hans familj + lite släkt.
Käkade midsommarmat, jordgubbar, jordgubbstårta, drack snaps, bailys o öl (inte Ea då eftersom han körde), pratade, myste ute i solen, plockade blommor (jag o Ea;P), gjorde någon slags ordtävling m.m. Vi hade strålande sol hela dagen ute på landet, häääärligt!
Efteråt åkte vi tillbaka till Säffle (där det såklart regnade o hade gjort hela dagen) för att gå på en fest som Ea's bror ville vi skulle komma på. Sagt och gjort. Det var lagom med folk o vi hade skitkul o trevligt.
Bl.a. körde vi armbrytning! Hahaha, alla mötte alla typ ;P Skittöntigt men svinkul! Jag hade gärna velat vinna mot någon kille men det gjorde jag tyvärr inte...=S Dock höll jag ut jävligt länge faktiskt, stooolt! Maha!
"Fan, jag trodde inte du var så jävla stark. Faan vad ont jag fick i axeln nu!" (Ea's bror) HAHA!
Vette fan om jag är så jäkla stark heller men jag går på vilja vetni;P Hatar att förlora!
Iallafall, vi var kvar där hela kvällen tills långt in på natten, sedan fortsatte vi vidare till en annan fest där det var massa folk, men jag o Ea stannade inte länge, båda var trötta o hade redan haft så roligt
så vi ville hem o mysa ist ;P
Men nu ska jag inte tjöta mer utan istället ge er MIDSOMMAR I BILDER,
som jag ju faktiskt skrev i rubriken ;P
Det togs sjukt mkt bilder, men jag hoppas ni bara tycker det är roligt att se!
Varning för många bilder på mig o Ea också men ni vet hur de ääääär ;P



Såhär såg jag ut! Var ju tyvärr rätt kallt som ni vet :S
Bestämde mig för att behålla sandalerna med, trots att de var lite små,
gillade dom så mkt o ville verkligen ha dom på mig igår :)




De flesta har mjölk/grädde på sina jordgubbar medan andra föredrar..... annat...;P

























Söta prestenter som jag o älsklingen fick av släkten :)


Hade aldrig varit i Ea's sommarstuga förut eftersom vi blev ihop i slutet av förra sommaren.
Men jag älskade det direkt, det var sådär typiskt "svensk stuga"-aktigt ni vet, precis som det ska va!


<3


LOVE YOU!


Älskar detta kortet, så himla gulligt ;)


Världens gosigaste hund!


Ea visade upp sin nya bil för släkten :)
Jävligt fin är den!


Hah Ea är så söt här :P


Halvfärdig bukett


Vi gick en bit ifrån stugan o plockade :)


Lovely sommarbild!


Jag gjorde ett fint hopp som Ea missade;P


Men jag fångade Ea's! xD


:)


Haha, han visste inte om att jag tog kort. När jag visade bilden sa han:
- Neeej tog du kort på deee, lägg inte ut den! Då får du skriva att jag plockade upp en pinne eller nåt.
(Hahahhaa livrädd för att se fjollig ut, men Ea, vi har beviset i din hand...?;P)


JA jag ska färga utväxten, men måste få råd att klippa mej först;P
(Haha nä ingen har klagat men tänkte att ni lär säkert göra de efter denna bildenxD)


K ä r l e k




Se va fin min bukett blev!


Ea's pappa gav mig en god sommardrink :)


Sen blev det fika! MY GOD, det var den goaste jordgubbstårtan jag nånsin ätit!
Tog 3 ggr!!!!


Bailys o cola ;P


Tävlingen. Vi tävlade i par, alltså jag o Ea i lag då.
Det gick inte så bra för oss, 6 rätt eller nåt...?;P
Klart de äldre är bättre på sånt där ;)
Det gick alltså ut på att komma på vilken stad/ort/ställe som orden menade.
T.ex den sista (14) ser ni ju att det står Barndrickaplats, o där var rätt svar Vällingby.
Den kunde vi minsann ;) Men att vi inte kom på att Flodmat skulle vara Åmål var ju rätt kasst av oss ;P
Dock var jag stolt över att jag kom på att Våt omfamning skulle vara Kramfors ;P


:) ;) <3


Efteråt åkte vi hem en snabbis, jag ville byta tröja o bättra på lockarna :)
Hämta alkohol behövdes med ;)
(Mitt persienn är sönder, om ni undrar varför en fet handduk hänger i fönstret ;P)




Världens finaste pojkvän
(Mitt rum är inte så stökigt som det ser ut :P
Hann inte ta rätt på "göra-mig-i-ordning-grejerna" bara ;P)


På festen. Hah my sexy boy ;)
+mina icke så sexiga feet ;P


Typiskt killar ;P
"Slå mig så hårt du kan!"






HAHAHA




Men usch då ;P


Haha vad fular jag mig med? :P


Vi är fan världens bästa par! Så de så!


Åsa (Mickes flickvän, o Micke är Ea's bror)


Grabbarna dricker whiskey eller nåt ;P

Sådääääääääääär, har fan tagit flera timmar att lägga in alla bilder!
Förövrigt har jag o Ea inte gjort ett skit idag,
bara legat kvar i sängen heeeeeela dagen o myst, precis som vi ville ha det idag ;)
Nu blir det käk o sedan myskväll! Båda är trötta, slitna, o halvsjuka.....=S
Han har smittat mig med täppt näsa o halsont, blää!

HOPPAS NI HADE EN FIN MIDSOMMAR NI OCKSÅ!
Puss så länge ;P

Kommentarer
Postat av: Verran

Härliga bilder =) Lät ju som en skitkul midsommar =)

Hoppas allt är bra,Kramis <3

2009-06-21 @ 19:25:36
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: Nina

åh vad söta ni är! :)

2009-06-22 @ 14:08:09
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0