Heeeeeej!

Har ni saaaaaaknat mig......?;P
Har inte orkat sitta vid datorn när det är så underbart sommarväder, har liksom bättre saker för mig,
men det antar jag att ni har med ;)

Kvällen i förrgår blev iaf skitbra! Vi hade det jättemysigt, både i furuskogsparken o på Tuppen,
dock blev jag helt sjuuukt trött på slutet + att allergin var a pain in the ass så drog hem strax före 12.
Smart beslut ändå då jag skulle upp o jobba dagen efter..

Gårdagen var också häärlig!
Duschade det första jag gjorde efter jobbet o när jag kom ur duschen var Ea i mitt rum,
så jag var med honom resten av eftermiddagen/kvällen. Vi var hos hans föräldrar en sväng, handlade, skrev packningslista till honom (till Metaltown, som han är på nu förövrigt), satt ute i min trädgård o grillade (kebabkött, mmm), käkade glass o jordgubbar framför tv:n o så färgade jag Ea's hår. Ja det var väl den kvällen ;) Skitmysigt!

Har jobbat även idag, sedan köpt typ tusen saker på stan (nödvändigheter, varför ska allt ta slut på en gång?) och efter det har det blivit ännu en grillkväll här hemma, fast med familjen.
Grillade flintastek o quornfiléer, muuuums!
Ja, o nu sitter jag här, mätt o belåten :P Och trööööött!
Funderar på att vara en tråkmåns och lägga mig tidigt ikväll, typ snart, o läsa tills jag somnar. Är ledig i helgen men vill gå upp tidigt imorgon ändå så jag får ut så mkt som möjligt av dagen ;P
Vi får se!

Här får ni lite bilder iaf :)

Onsdagskvällen:

Såhär såg jag ut!

Glass, öl, sol o bra sällskap :D

Vi satt o hade det gött på terassen


Beställde in godheter :) Jag o Ea delade på en nacho-tallrik även, aaah!




Sedan gick vi in för att lyssna på min kompis Sofia o hennes bror som stod för skön livemusik i form av reggae

Igår:









GODASTE SOM FINNS!

Idag:


Lätt att det är godast mat på sommaren ;)



Allt det här har jag inhandlat idag. Tråkigt men nödvändigt.
Har även beställt smink från i.d. och min älskade primer från Smashbox som jag är beroende av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0