Gårdagen

Hade inte tid att skriva igår, hade fullt upp med att njuta av sommaren :)
Har inte tid att skriva så mkt nu, ska börja jobba snart,
så det får räcka med bilderna jag lagt upp ;P


Åkte ut till looovely Duse med Karin :)




Kariiiin

Haha snygg bränna jag har från en annan bikini ;)


S O M M A R




JA, jag har läppglans, med SPF 25, ett måste! :)


Sedan kom älskling o hans kompisar dit. Vi badade mer o hade mysigt :)
Jag fick en skönare kudde också ;)


Baaaaby :)

Efter det (på kvällen) var jag o älsklingen hemma hos mig bara o tog det lugnt..
Myys :)
Men nu måste jag dra!

Tänkte bara säga också att jag drar till Grebbestad med familjen efter jobbet i eftermiddag,
vet inte när jag kommer hem, kommer iallafall inte ha någon dator, så vi får höras när jag är hemma helt enkelt!
Ha det så skönt nu! :)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Verran

Hejsan söt,allt bra?<3

2009-06-29 @ 15:53:46
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0