Sen tisdagskväll

Oj vad mycket klockan blev!
Känns som jag nyss kom hem fast det faktiskt var ett bra tag sen...
Iaf så var jag o Mikaela iväg till danslokalen förut o dansade i några timmar :)
Vi började på en hiphop-dans till Torgfesten :D Kuuul!
Låten vi valde är Anneli med Lil' Wayne. Hahahahaha. Okej inte kul för er, internt ;P
Sofia o Karin kom förbi en stund också o sa heeeej, nu är dom ääääntligen tillbaka i Säffle för sommarlov :D
Åhh vilken rolig sommar det ska bli tillsammans med alla!

Idag kom den knall/neon-rosa Adidaströjan jag vann på Tradera också, wiiie!
Blev så ivrig att ha på mig den direkt så tog den på dansen förut fast jag inte tvättat den än, uuueeeeh!
Får skrubba mig ordentligt innan jag lägger mig o tvätta den imorrn ;P
S N Y G G  var den iallafall!
Lätt att jag ska ha den på nästa audition, då lär ja synas iaf ;P


Jag förut innan jag drog o dansade

Jag kan inte fatta att jag inte är trött än! Borde vara död vid det här laget men är jättepigg. Jobbigt..
Vill sooova nu! Vill även ha chips. Och glass. Och coca cola. Fettis-sugen som jag är. Fetto som jag är.
Men jag har cashewnötter iaf :) Nej om man skulle lägga sig o kolla på nån bra film tro?
PUSS

Kommentarer
Postat av: frida

söt blogg, kolla gärna in min :)

puss

2009-06-03 @ 08:41:59
URL: http://fridamalmbergs.blogg.se/
Postat av: mikkaaaaaaaaan

meeneeeee avslöja inte!!!!!(anneli) MEN UNDRAR DU INTE VARFÖR JA E UPPE SÅHÄÄR TIDIGT ÄVEN? joo ja ska vinna tom:s autofrag xD mwhahaa frag? hahaha

Postat av: Pauline

Jag köpte dem på Dimoda i Mitticity! :)

2009-06-03 @ 11:04:06
URL: http://pauliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0